فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود آهنگ عاشقانه بین سزار و بلانکا در سریال ارورا

 

 


 

 

DOWNLOAD


نظرات شما عزیزان:

غزاله
ساعت19:27---15 آبان 1391
چطوری سارا جون ؟ می خواستم ببینم بلانکا خارج از فیلم ازدواج کرده یا نه؟

SHOHREH
ساعت14:39---26 دی 1390
کی عاشق ارورا است؟؟؟؟؟ من من من
پاسخ:منمممممممم عاشقشمممممممممم!


سارا
ساعت1:07---15 آذر 1390
میشه دقیق تر بگی چطور میشه 10 قسمت اول ارورا رو دانلود کرد

sara
ساعت23:15---13 آذر 1390
میشه دقیق تر بگی؟
پاسخ:چیرو عزیزم؟


سارا
ساعت17:50---10 آذر 1390
راستی میشه کمکم کنی 10 قسمت اول ارورا رو دانلود کنم
پاسخ:آره عزیزم برو این سایت http://www.farsi1hq.com/aurora.php


سارا
ساعت16:56---10 آذر 1390
سلام وبلاگت عالیه فقط بی زحمت چند کیلیپ بدون سانسور از سزار و بلانکا بزار ممنون
پاسخ:باشه عزیزم!


مينا
ساعت15:08---8 آذر 1390
ديدي ارورا مرددددددددددد.من از شب تا صبح گريه كردمممممممممممممم.
پاسخ:آره دقیقا منممم همین طور خییییییلییییییییی ناراحت کننده بود!


mahnaz
ساعت9:02---8 آذر 1390
سلام عزیزم،ازاینکه خواستهایمان رابرآورده کردی ممنونم

ماندانا
ساعت15:09---6 آذر 1390
لطفا از بلانكا و سزار و بچه هايشان هم ويدئو بذار .ميذاري؟ لطفا هرچه سريعتر چون من ديگه نميتوانم صبر كنم. اگر هم نتونستي حداقل عكس هاي بچه هايشان را بذار .

samira
ساعت15:04---6 آذر 1390
راسته كه سريال ارورا قسمت هاي اخرش است؟
راستي چرا بارداري بلانكا و ونسا را نشان نداد؟


سيما
ساعت17:01---4 آذر 1390
ديدي ديشب لورنزو ميخواست ان ادم بده را بگيرد ولي ان ادم از ارتفاع ميافتد و ميميرد. حالا لورنزو متهم شناخته ميشه؟
پاسخ:آره!!!آخی لورنزو به خاطر اون مرده میفته زندان!!!!!!!!!


ياسمين
ساعت20:33---30 آبان 1390
راسته كه سزار و بلانكا ميخوان از هم جدا بشوند ؟ ديشب بلانكا گفت!(توي فيلم)
پاسخ:اره عزیزم ولی دوباره اشتی میکنن!


یاسمن
ساعت15:07---29 آبان 1390
سلام سارا...واقعا مرسی بابت آهنگ ویکی و مارتین من عاشق این آهنگم...راستی دیدی ازدواج کردن؟؟ویکی خیلی ناناز شده بود...بازم ممنون عزیزم...بوووووووووس
پاسخ:خواهش میکنم عزیزممممم!!!اره ویکی واقعا خییییییلیییییییییییییی نازه!!:*


نيوشا
ساعت20:45---28 آبان 1390
بچه هاي بلانكا و سزار دخترند يا بسر؟

مارتين و ويكي هم بچه دار ميشوند؟

دختر است يا بسر؟












پاسخ:بچه ی بلانکا و سزار دو تا پسرن و یکی و مارتین هم بچه دار میشن!


مريم رضازاده
ساعت12:32---26 آبان 1390
وب جالبى دارى بهت تبريك ميگم.من امشب كليپ سانسورى بين سزار و بلانكا را در وبم قرار ميدم اگر دوست داشتى بيا دانلود كن .
موفق و مويد باشى ساراى عزيزپاسخ:مرسی مریم جون!باشه ممنون!:X:


mohammad
ساعت18:39---25 آبان 1390
نه سارا جون من روزی که تو پست کلیپ ارورا لرنزو سری پنجمو گزاشتی همینیو که تو الان پیدا کردی پیدا کرده بودم ولی دیدم آهنگش یه جورایی ناقصه

رفتم دو تا کیفیت دیگشو هم پیدا کردم که از نظر من اونا بهتر بود

بعد گزاشتمش تو وبم و به تو گفتم اما تو داشتی دنبال این آهنگ میگشتی نیومدی ببینی که برات نظر دادم که آهنگه رو پیدا کردم

اما بازم آفرینپاسخ:مرسی محمد جان!


mohammad
ساعت14:10---24 آبان 1390
چرااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااا
نیومدی وبم
چراااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااا


mohammad
ساعت8:40---24 آبان 1390
می دونی هدیه ی من چیه!!!!!!!

آهنگ ویکی مارتینه

آره

دیشب همینجور سرسری رفتم

شانسی پیداش کردم زود بیا تو وبم دانلودش کن

نظظظظظظظظظظظر یادت نزه

بای
پاسخ:آخی من قبل از این که تو بزاری پیدا کردم!


mohammad
ساعت21:19---23 آبان 1390
یه سر به وبم بزن

یه کلیپ خییییییییییلیییییییی

خوشکل از ارورا گزاشتم نمی دونم داریش یا نه ولی اگر نداری حتما بیا دانلودش کن

راستی نظر یادت نره
پاسخ:باشه میام!


mohammad
ساعت9:43---23 آبان 1390
سلام سارا

میشه کلیپ بزاری

میدونی چقدر وقته که نزاشتی

خواههههههههههش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!پاسخ:باشه عزیزم!


نلی
ساعت23:11---22 آبان 1390
سلام عزیزم خیلی از وبت خوشم میاد خواهش می کنم یه جوری آهنگ بین مارتین و ویکی رو پیدا کن و واسه دانلود بذار.من عاشق این آهنگم.

چقدر خوبه که ویکی و مارتین با هم دوست شن.خیلی به هم میان هردوشون بلوندن.مگه نه عزیزم؟؟؟
پاسخ:سلام عزیزم مرسی!!باشه حتما آهنگشو گیر میارم چون خودمم عاشق این آهنگم!!آره دقیقا اتفاقا تو فیلم این دوتا بیشتر از همه بهم میان!هر دوشون بلند و نازن!


mohammad
ساعت20:55---21 آبان 1390
سارااااااااااااااااااااااااااا ااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

میشه وبمو به دوستات معرفی کنی

مممممممممنون

پاسخ:باشه عزیزم


mohammad
ساعت18:54---21 آبان 1390
سلامپاسخ:فعلا که من دارم تمام سعیمو میکنم اگه پیدا شد حتما میذارم!

omid
ساعت19:54---20 آبان 1390
نمیشه تو وبت نباشم اصلا عادت کردم تو عزیزم و رفقا وقت کردین سر بزنید.

www.Elizabeth.loxblog.com
پاسخ:مرسییییی عزیزممممم!!خب همین جا باش عزیزم!قدمت رو چشم!


omid
ساعت19:23---20 آبان 1390
سارا جون پس چی شد.. برات دارم .

پاسخ:خواب این که چیرو لمس کنه؟؟؟؟؟؟


یسنا
ساعت16:42---20 آبان 1390
من از دانا متنفرم میخواممممممممممممم بمیره

همین تا ارورا میمیره میچسبه به لورنزوپاسخ:دقیقا!!!یعنی در حد تیم ملی از دانا متنرن با اون قیافه و هیکلش مثل فیل میمونه!!


mohammad
ساعت9:49---20 آبان 1390
سلام سارا

چراااااااا به وبم سر نزدی

خیلی بدی من این همه میام به وبت نظر میدم

بازدید و دانلود میکنم

اونوقت تو حتی نمیای به وبم سر بزنیپاسخ:عزیزم الان اومدم!!


mohammad
ساعت22:57---19 آبان 1390
پاسخ:محمد جون آخه من خودم دو روز کامل دنبال گشتم پیدا نشد!

Elizabeth(omid
ساعت20:33---16 آبان 1390
وایییییییییییییییی....کلک های من نمی گیره تو بازم این آهنگ رو نمی زاری بابا پس آهنگ بین ویکی و مارتین چی شد.....ششششهپاسخ:عزیزم باور کن دو روز کامل داشتم دنبال این آهنگ میگشتم پیدا نمیشه!

mohammad
ساعت19:13---14 آبان 1390
سلام ساراااااا!!!

آهنگ مارتین و ویکی رو چرا هنوز نزاشتی

زود تر بزار وگرنه از این انتظار میمیرما!
پاسخ:آره چون خودممم دیوونه ی این آهنگم!!!اتفاقا از اون روز دارم دنبالش میگرم اگه پیدا کردم حتما میذارم!!


یاسمن
ساعت15:10---14 آبان 1390
دوباره سلام سارا جوووونم.این آهنگ عشق ویکی و مارتین چی شد؟؟؟من دیوونه این آهنگم حتما بزارش.....خوااااهش...بوووووووووووس
پاسخ:آره عزیزمممممم چون خودممم دیوونه ی این آهنگم!!!اتفاقا از اون روز دارم دنبالش میگرم اگه پیدا کردم حتما میذارم!!


mohammad
ساعت19:14---11 آبان 1390
ممنون از این که به نظراتم گوش میدی و ممنون به خواطر همه ی مطالبت

آخه من اونقدر از مطالبت خوشم میاد که هر وقت می شینم پای اینترنت اول وب تورو باز می کنم

بازم ممممممممممممممنونپاسخ:خواهش میکنم محمد جان!!امیدورام همیشه بیای!!


Elizabeth
ساعت11:15---10 آبان 1390
جیگرتو.میشه آهنگ بین مارتین و ویکی را هم بذاری.بازم جیگرتو.راستی چرا اکثر کسایی که از این وب بازدید می کنن و دوست تو هستن از الی بدشون میاد اون خیلی خوشگله تازه خیلی هم مهربون مگه نه ساراجون.
پاسخ:باشه عزیزم!!حتما آهنگ ویکی و مارتین رو میذارم میدونم کدوم آهنگ رو میگی!!!من از الی خیلی خوشم نمیاد عزیزم و لی خب بدمم نمیاد!به سلیقت احترام میذارم!!به نظرمن ارورا قیافه خوشگلتر و طبیعی تر از الی داره!!


mohammad
ساعت23:07---9 آبان 1390
سلام سارا جون مطالبت

خیلی خیلی قشنگه

از وقتی ویکی احیا شده توجه کردی موقعی

که ویکی و مارتین با هم هستن یا کنار هم هستن

چه آهنگی میزاره

اونو برام میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پاسخ:آره محمد جون!میدونم کدوم آهنگی میگی!!باشه حتما میذارم!خودمم خیلی آهنگشو دوست دارم!


یاسمن
ساعت16:18---8 آبان 1390
سلام سارا.من خیلی ازت خوشم چیزای خوبی گذاشتی...مرسییییی....همه چیارو دانلود کردم عالییییییییییی بود از بلانکا و سزارم عکس بذار.....دوسسسسسست دارم
پاسخ:مرسی یاسمن جووون!!بازم سر بزن خوشحال میشم!


غزل
ساعت14:04---5 آبان 1390
من از لورنزو متنففففففففففففرم

اصلا براش مهم نیست که مارتین جونم داره زجر میکشه

میگه مهم نیست!!!!ارورا مهم تره!

ارورا هم که به جای مارتین،عاشق اون لورنزوی...

من عاششششششششششششقققققققق مارتینمپاسخ:سلام غزل جون!!خب آره لورنزو که کلا خیلی پرو هست!!!!که به محض این که ارورا میمیره میره میچشبه به دانا!!!!!مارتین هم تازگیا بد اخلاق شده اون اولا که موهاش فرفری بود خیلی مهربون و ناز بود منم خییییییللیییییییییی دوسش دارم!!ولی به نظرم لورنزو خوشگلتره!


mohammad
ساعت23:25---3 آبان 1390
راستی می شه آهنگی رو که روی کلیپ مجموعه رقص های ارورا گذاشتی رو با کیفیت خوب بزاری

خیلی دوسش دارم!!!!!!!
پاسخ:باشه اگه تونستم حتما!!


mohammad
ساعت23:21---3 آبان 1390
سارااااااا چی شد؟

چرا دیگه آپ نمی کنی خسته شدم

از بس اومدم تو وبت همه چیز تکراری بود

زودباش دلم لک زده برای یه آپ جدید از اورورا.!؟؟
پاسخ:باشه امروز می آپم!!!


MOHAMMAD
ساعت18:23---1 آبان 1390
سارا یه سر بیا وبلاگ من نمی دونم این آهنگ رو داری یا نه ولی اگه نداری بیا وبلاگم نوشتم دانلود آهنگ متن سریال تاوان اگه نداری بیا دانلودش کن خیییییلیییی قشنگ و رومانتیکه
خییییییییییلییییییی


MOHAMMAD
ساعت17:08---1 آبان 1390
راستی میشه آدرس وب آنالیا هم که مال تو هست بهم بدی ممنون

MOHAMMAD
ساعت13:59---1 آبان 1390
راستی آهنگی که از سزار و بلانکا گزاشتی خییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییییییییییلی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییی
قشنگه ممنون


MOHAMMAD
ساعت13:57---1 آبان 1390
aurora sperla miiitenyo wi labasti.........
همینو هم لفظی گفتم ولی تو همین مایه ها بود


MOHAMMAD
ساعت18:00---30 مهر 1390
آهنگ شادی هم هست
پاسخ:چشم اگه متنشو بگی میزارم!


MOHAMMAD
ساعت17:58---30 مهر 1390
نه یکی از آهنگ هایی که مارتین برای ارورا خونده در واقع تنها آهنگیه که از مارتین تو این وبلاگ نزاشتی
پاسخ:باشه یکبار دیگه متنشو بگو!


MOHAMMAD
ساعت22:16---28 مهر 1390
خواهش میکنم التماست می کنم تو رو خدا آهنگ مارتینو که میگه اورورا اسپرلا میتنیو وی لبستی..... رو برام بزار خودمو کوشتم ولی پیداش نکردم آهنگ رو که نوشتم تو این مایه ها بود دقیق نیست


پاسخ:نمیدونم کدوم رو میگی!!منظورت آهنگ تیتراژه؟


رومینا
ساعت18:27---28 مهر 1390
من اپم دوس داشتی رمز داره بگو رمزشو برات بفرستم
پاسخ:آره عزیزم بفرست رمزشو!


رومینا
ساعت18:04---28 مهر 1390
حیف سرم شلوغه وگرنه واسه این سریال هم وب میزدم حالا بلدم از یوتیوب دانلود کنم
پاسخ:چه خوب!!!


رومینا
ساعت18:03---28 مهر 1390
ازدواج کردن؟؟؟؟؟؟؟؟پس یعنی ارورا همین روزا.................
پاسخ:آره ازدواج کردن!!


افروز
ساعت14:36---28 مهر 1390
عالی عالی عالی
پاسخ:میسی!!


رومینا
ساعت13:03---28 مهر 1390
گوشش کردم محشر بود راستش فقط یه بار اهنگو شنیدم مدتی ارورا نمیدیم حالا از هفته ی دیگه میخوام ببینم
پاسخ:خواشه میکنم!!آره ببین خیییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ شده ارورا و لورنزو ازدواج کردن!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: چهار شنبه 25 / 7برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |